21. 7. 2017

My heart is beating like a jungle drum... #tattoo

Konečne som sa dočkala ďalšieho tetovania. Mojím prvým bolo "be optimistic" na ruke, ktoré som pôvodne chcela pretetovať terajším, aj keď sa mi rozpilo, bolo mi ho ľúto dať pretetovať, keďže pre mňa veľa znamená. A teraz som dostala darček tetovanie a vyhral tento návrh. (viac po rozkliknutí)

Ak by som svoje vnútro mala charakterizovať jedným pojmom bola by to džungľa. Pre niekoho komplikovaná a pre niekoho obyčajná, ale s mixom emócii naraz. Preto som si vybrala kvetový vzor, ktorý niekedy vie vypovedať viac ako by sme si mohli predstaviť, a predsa tomu nie každý porozumie. Možno to bude aj tým, že som si vyštudovala biológiu, a niečo to vo mne zanechalo. Otlačok prírody.

Pivónia - Znamená pre mňa krehkosť a romantickú dušu, ktorá je u mňa nesmrteľná. Pevne verím, že ani nikdy neumrie.
Vĺči mak - Divokosť, ktorá niekedy vypláve na povrch a niekedy sa len nesie ako vášeň vo vánku vetra.
Klásky - "Musím povedať, že aj keď mi to zlomilo srdce, bol som a stále som rád, že som to začil." Markus Zusak
Levanduľa - Ak by som mala vybrať kvet, ktorý by charakterizoval moju rodinu bola by to len levanduľa. Máme ju vysadenú všade a celý dom je vyvoňaný na fialovo.
Monstera - Džungľa, komplikovanosť.
Ľadenec - Tento kvet sa so mnou ťahal celú vysokú školu. Za tento kvietok som mala bakalársku aj diplomovú prácu. Stále ostane nejakým tým znakom ukončenia jednej etapy života.
Srnka - Nevinnosť a naivnosť.





Úprimne, tento akt by som už znova nezopakovala. Nie tetovanie, ale miesto. Neodhadla som svoj prah bolesti. :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára