4. 2. 2016

Čo ma život naučil...

Nečakajte žiadne rady starej matere, ako nebyť v strese ako sa zbaviť akné, alebo prežiť opicu. Idem o rady, ktoré ma naučila móda, knihy, web a Sex v meste. Rady o ktorých už písali viacerí a možno, niektorým vysia plagátovo na weckách, či dokonca to beriete ako samozrejmosť, o ktorej už nemusíte čítať, ale predsalen sa s vami podelím o mojích šesťtoro (možno je ich aj viac, ale budiš).
1. Malé čierne. Malé čierne, veľko vyzerajúce čierne, veľmi malo vyzerajúce čierne, volánové, obtiahnuté, zahaľujúce, odhaľujúce. Skrátka čierne. Potrebujem ich na skúšky, rande, len tak do mesta. Nebyť ich svet by bol príliš nudný. Prídu mi noblesné, elegantné, na nikoho nekričia: "zastav ma a zabi ma, lebo presne túto farbu neznášaš". Nič nimi nepokazíte a nie je možné aby ste sa cítili zle, že až príliš vynikáte. V každom ročnom období je to moje S.O.S, ak neviem čo na seba a potrebujem vyzerať žensky.

2. Zahriatie. Nejde zrovna o kožuch, ide len o správne zvolený kabát, plášť, koženka. Vynechávam vetrovku. Z toho dôvodu, že je to niečo čo je pre mňa skôr výsada športu. Nie žeby som ju nenosila, ale mám radšej kabáty. Chlap vás síce na rande z radosťou zahreje, ale čo ak je hanblivý, čo ak sa vám nepáči, alebo máte rande so sebou/ s kamoškami. Hlavne niečo v čom nezapadáte do prúdu okoloidúcich. Je fájn počuť od priateľa: "absolútne sa mi ten tvoj kabát nepáči", ale v zápäti skonštatovať, že ste úplne odlišná od ostatných a je fájn, keď na vás, každý pozerá.

3. Topánky. Niekedy mám pocit, že nie šaty robia človeka, ale topánky. Môžte byť nenápadná, ale keď máte tú správnu obuv, ste vzápätí sexy, rebel, ženská, sofistikovaná, skrátka taká, na akú sa dnes cítite. Osobne zbožňujem tenisky, ale ten pocit, že ste zrazu vyššia, a nie až tak nudná, stojí za všetku bolesť nôh.

4.Spodné prádielko. Možno to uvidí len tvoj chlap, prípadne ten, ktorému to dovolíš, neznamená, že teraz sa nemusíš cítiť sexy aj pre samú seba. Neboj sa, všetci okolo teba to cítia. Tak prečo sa nepohrať s fantáziou iných, keď už len flirtuješ s predstavou, že sa ťa dotýka sexy čipka.

5. Rúž. Tá najúžasnejšia vec, ktorá sa mohla vrátiť do módy. Alebo ani neodišla? Čím farebnejšie, čím pútavejšie, tým lepšie. Aj keď sa môžte rozlúčiť, že vás partner bude môcť pobozkať, ale áno stojí to zato. Hlavne keď ste sama, na babskej jazde alebo máte rande.

6. Parfém.Verte či nie, na toto sú chlapi veľmi vnímavý. Možno vám nepovedia, že krásne voniate, alebo aký máš dobrý parfém. Ale všimne si ak si ho zmeníš, ak použiješ niečo lacné. Reakcia môjho chlapa na nový parfém: " Prečo si zmenila voňavku, teraz voniaš ako všetky ženy v električke.". Nepoteší, ale vrátite sa k svojmu drahému ja. Len prosím vás nezapáchajte, pokiaľ sa samozrejme nevraciate z posilky. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára