4. 12. 2016

Diy - Vianočný stromček

Už ste takýto stromček určite niekde našli na nete, ale ja sa z neho veľmi vytešujem, tak som sa s vami chcela podeliť o návod, ako si aj vy môžete niečo také vyrobiť. Môj síce trošku vyzerá ako brokolica, ale bohužiaľ iný mach som nezohnala. Je to úplne jednoduché, takže sa toho nebojte.



Čo všetko na to potrebujete:

  • kvetináč
  • kamene (alebo niečo iné do čoho upevníte stromček, kľudne aj polystyrén)
  • konárik
  • aranžérska hmota / polystyrén
  • mach
  • tavná pištoľ
  • drobné dekorácie (ja som použila drevené hviezdičky na ozdobenie stromčeka a polystyrenové muchotrávky)




Postup:

  1. V prvom rade si vezmite aranžérsku hmotu a orežte do požadovaného tvaru. Ja som zvolila ihlam, aby sa to viac podobalo na vianočný stromček.
  2. Pripravte si mach. Z toho dôvodu, že môže byť v balení aj s hlinou alebo ihličím. V mojom prípade dokonca boli v trsoch, takže bolo potrebné ich rozdeliť.
  3. V treťom kroku nahrejeme tavnú a ide sa lepiť. Začínam od základne (najšíršej časti koruny) až po vrchol. Nech sa pekne prekrývajú ako padajúce konáre.
  4. Keď už je olepená celá koruna, napichneme ju na konárik.
  5. Do kvetináča nasypeme kamene a upevníme nimi stromček v kvetináčky.
  6. Posledná fáza je dekorovanie podľa vlastného výmyslu. Ja som si zvolila drevené hviezdičky, ktoré som nalepila na mach. Taktiež som si vystlala trocha machu na kamene, kde som zapichla dve muchotrávky.
  7. Tadá ! Stromček je hotový.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára