6. 12. 2016

Diy - Vianočná hviezda

Pre tentokrát som si pre vás pripravila diy na vianočnú origami hviezdu. Ja som si tieto hviezdičky urobila v dvoch veľkostiach a navešala som si ich na konárik. Ale znova. Fantázii sa medze nekladú, a môžete si z nich vyrobiť reťaz na stromček, ozdoby, alebo si ich len zavesíte do okna.


Čo všetko na to potrebujete:
  • papier
    • nožnice
  • špagát
    • niť
    • tavná pištoľ
    • ihla
    • drôtik






V podstate okrem papiera a šnúrky na to nepotrebujete nič. Ale. Papier musí byť štvorcový. Ja som využila zvyšné origami papiere, ale keď nemáte zakúpené priamo štvorcové, tak si ich vystrihnite. Určite odporúčam pozrieť sa v obchode Tedi, tak som videla krásne vzorované papiere. 
Druhá fáza je už na vás ako si to upevnite, a hlavne kde si to chcete vyvesiť. Ja som si špagát prilepila tavnou. Ale taktiež to môžete prepichnúť drôtikom, alebo ihlou a niťou.
Tak a teraz k postupu. Pôvodne som vám chcela natočiť video, ale nevyšlo podľa mojích predstav, takže som vám vytvorila fotopostup. Ja som s pôvodným postupom mala dosť veľký problém, keďže tam chýbali niektoré kroky, takže pre vás som sa snažila čo najpodrobnejšie nafotiť postup.

Postup:





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára