11. 12. 2016

Diy - Nástenná dekorácia

Pre tentokrát maximálne jednoduchá, efektívna, minimalistická dekorácia. Taktiež si ju môžete pripraviť podľa vlastného gusta a vlastných možností. Ja osobne som túto dekoráciu vyrábala do kuchyne miesto celoročných obrazov na stene, preto som volila minimalizmus. Dokonca aj ozdoby sú biele a keramické. Ak by som si ju mala vyrobiť napr. do svojej izby zvolila by som oldies ozdoby od babky / alebo kopec menších papierových hviezdičiek. Fantázii sa medze nekladú. 

Čo všetko na to potrebujete:
  • dekoračnú konár (alebo viac) - ja som mala pomerne hrubý brezový konár, preto iba jeden+brezové prútiky
  • jutový motúz
  • vianočné ozdoby
  • nožnice

obr. jednotlivé obrázky nájdené na google

Postup:

  1. Ak máte záhradu, tak len vybehnite na dvor nájdite si konáre, ktoré sa vám páčia, ja som zvolila brezu kvôli bielemu zafarbeniu, ale môžu byť aj rôzne poprehýbané. Dodá tomu čaro. Ak však nemáte tú možnosť a do lesa sa vám nechce, zájdite do kvetinárstva určite sa niečo nájde. 
  2. Vyberte si, vyrobte si, kúpte si vianočné ozdoby podľa vášho gusta. Ja som svoje objavila v Lidli. 
  3. Ták a už vám ostáva len zviazať oba konca. Zavesiť ozdoby a dekorácia je hotová. Ja som naviac použila aj brezové prútiky a obmotala okolo konára.

No nie je to jednoduché?!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára