16. 12. 2016

Diy - Stromčeková reťaz

Sú dni kedy celoplošné vypnutie elektriny vám príde veľmi vhod a hlavne, keď si zabudnete vytlačiť poznámky, aby ste sa mohli učiť na blížiacu sa skúšku. Preto som si spravila tvorivé dielne a prichystala pár návodov. Jeden v podobe dvoch typov na vianočný vankúš a ten druhý je stromčeková reťaž, o ktorej si dnes napíšeme. Keďže som trošku nemyslela na fotenie fotografie sú z netu, ale sú maximálne ilustračné. Foto mojej reťaze vám priložím v priebehu dňa na moju facebook stránku.

Čo všetko na to potrebujete:
  • papier
  • nožnice
  • tavná pištoľ / ihla a niť / drôtik
  • špagát / svetielka
Postup:
Obr.1 Bohužiaľ som ho sťahovala skôr, čiže vám nepoviem o akú stránku išlo, ale našla som ho na google obrázkoch.
  • Keď si vyskladáte ľubovoľné množstvo stromčekov, pripravne si špagát na ktorý si to pripevníte.
  • Ja som zvolila jutový špagát a tavnou pištoľou som prilepila špic stromčeka o špagát
  • A je hotovo !
Obr.2 Nájdené na pintereste

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára